Arbejdsmiljøforskningsfonden afholdt konference tirsdag den 9. juni på Radisson Blu Scandinavia Hotel i København.
Konferencen vekslede mellem præsentationer af forskningsresultater i plenum og Q&A-sessioner, hvor konferencedeltagerne kunne komme i dialog med forskerne. Desuden var der mulighed for at høre nærmere om nye projekter på konferencens poster-udstilling.
Panelsamtalen havde deltagelse af repræsentanter for NFA, Arbejdstilsynet og en landbrugsskole. Samtalen satte fokus på, hvordan arbejdsmiljøforskning kan omsættes til konkrete handlinger og indsatser.
Præsentationerne kan tilgås her: Konference 2026